سامانه سنجش و آزمون ماهان
صفحه نخست
رهبری
آزمونهای خود رهبری
آزمون های رهبری پیروان
آزمونهای رهبری سازمان
آزمون های رهبری جهانی
تیزفهمی در کسب و کار
ارتباطات
ارزش ها
متا شایستگی
صفحه نخست
رهبری
آزمونهای خود رهبری
آزمون های رهبری پیروان
آزمونهای رهبری سازمان
آزمون های رهبری جهانی
تیزفهمی در کسب و کار
ارتباطات
ارزش ها
متا شایستگی
صفحه نخست
رهبری
آزمونهای خود رهبری
آزمون های رهبری پیروان
آزمونهای رهبری سازمان
آزمون های رهبری جهانی
تیزفهمی در کسب و کار
ارتباطات
ارزش ها
متا شایستگی
صفحه نخست
رهبری
آزمونهای خود رهبری
آزمون های رهبری پیروان
آزمونهای رهبری سازمان
آزمون های رهبری جهانی
تیزفهمی در کسب و کار
ارتباطات
ارزش ها
متا شایستگی
آزمون دانشی مدیر دیجیتال مارکتینگ
مرحله
1
از
3
33%
نام و نام خانوادگی
*
تلفن همراه
*
نام و کد دوره
*
ایمیل
1 - مراحل marketing plan کدام است؟
*
تعیین اهداف،تحلیل وضعیت،استراتژی،بودجه،تاکتیک،پیاده سازی
تعیین اهداف،تحلیل وضعیت،تاکتیک،بودجه،استراتژی،پیاده سازی
تحلیل وضعیت،تعیین اهداف،تاکتیک،استراتژی،بودجه،پیاده سازی
بودجه،تحلیل وضعیت،تعیین اهداف،استراتژی،تاکتیک،پیاده سازی
2 - کدامیک از موارد زیر جزو شاخص های کلیدی عملکرد شبکه های اجتماعی محسوب نمی شود؟
*
تعداد بازدید
میانگین لایک 10 پست آخر
تعداد دفعات نمایش
میزان درگیری مخاطب
3 - گام های فرآیند تحقیقات بازاریابی کدامند؟
*
تعیین رویکرد،تعریف مساله،تدوین طرح تحقیق،عملیات میدانی و گردآوری اطلاعات،تجزیه و تحلیل اطلاعات،آماده سازی و ارائه گزارش
تعریف مساله،تعیین رویکرد،تدوین طرح تحقیق،عملیات میدانی و گردآوری اطلاعات،تجزیه و تحلیل اطلاعات، آماده سازی و ارائه گزارش
تدوین طرح تحقیق،تعریف مساله،تعیین رویکرد،عملیات میدانی و گردآوری اطلاعات،تجزیه و تحلیل اطلاعات، آماده سازی و ارائه گزارش
هیچکدام
4 - کدام گزینه جزو مولفه های هدف گذاری به روش SMARTنیست؟
*
خاص بودن
قابل اندازه گیری بودن
قابل دستیابی بودن
متوالی بودن
5 - کدام یک از جملات ذیل صحیح است؟
*
گیمیفیکیشن صرفا یک تکنیک دیجیتال مارکتینگ است
گیمیفیکیشن یعنی استفاده از تکنیک های بازی در دنیای مارکتینگ
گیمیفیکیشن یعنی استفاده از مکانیزم های بازی در فضاهای غیر بازی
هیچکدام
6 - کدام مورد در برنامه ریزی رسانه ای دیجیتال جزو مراحل اصلیست؟
*
Reach
Frequency
Selectivity
هر سه مورد
7 - کمپین های دیجیتال مارکتینگ چه تاثیری بر فروش و ماندگاری برند در ذهن مشتری دارند؟
*
بواسطه انتخاب مخاطبان هدف باعث فروش می شوند
این اقدامات به طورکلی باعث افزایش فروش در فضای سنتی می شوند
این اقدامات در مجموع به دنبال معرفی و ارزش گذاری محصول به مخاطبان بازار هدف از طریق رسانه های آنلاین می باشد
هیچکدام
8 - کاربرد گوگل آنالیتیکس چیست؟
*
یافتن کلمان کلیدی مناسب برای سئو
افزایش بازدید مخاطبین از وبسایت
آنالیز وبسایت و ورودی های آن
ست کردن متا تگ ها
9 - کدام گزینه از مراحل هشتگانه بازاریابی محتوایی نیست؟
*
مخاطبشناسی
برنامه ریزی و خرید رسانه
تقویم سردبیری
هدف گذاری
10 - برای اتصال دامنه و هاست وب سایت باید کدام یک را متصل کنیم؟
*
FTP
DNS
VPS
VPN
11 - مراحل اصلی یک پروژه برندسازی کدامند؟
*
طراحی برند و تبلیغات
طراحی هویت، ارزش ویژه و مدیریت برند
طراحی نام، عناصر بصری و بازاریابی برند
معماری برند و مدیریت برند
12 - کدامیک جزو محدودیت های داده کاوی است؟
*
دسترسی نداشتن به اطلاعات اولیه صحیح
مشخص نبودن ارزش یا میزان اهمیت الگوها و روابط
محدود بودن نرم افزارهای داده کاوی
همه موارد
13 - شاخص های کلیدی عملکرد در موبایل مارکتینگ کدام است؟
*
میزان درآمد به ازای هر کاربر(Average Revenue Per User)
تعداد دنبال کننده(Follower)
ارزش بلندمدت هر کاربر (Costumer Lifetime Value)
هیچکدام
14 - کدام عبارت درباره هک رشد صحیح نیست؟
*
هک رشد بیش از آن که یک روش و تکنیک باشد یک ذهنیت است.
هک رشد بازاریابی و فروش پیشرفته ومنظم تر است
اجرا کننده فرایند هک رشد که نیاز به سامان دهی وضعیت و آزمون های منظم دارد، هکر رشد خوانده می شود.
هک رشد از سیستم push(ارائه تبلیغ به کاربر وفروش تهاجمی) استفاده می کند
15 - کدامیک از موارد جزو موبایل مارکتینگ نیست؟
*
تبلیغات بنری
تبلیغات گوگلی
تبلیغات محیطی
تبلیغات اینفلوئنسری
16 - کدام گزینه از بخشهای 10 گانه سند استراتژی محتوا نیست؟
*
معرفی شرکت و برند
اهداف برند
زبان برند
درونمایه
17 - در کدام یک از بازی های ذیل از «اثر زی گارنیک» استفاده شده است؟
*
بازی تتریس
بازی شطرنج
بازی هفت سنگ
هیچ کدام
کد امنیتی